Podrzuci ktoś filmy w podobnym klimacie? Z motywem drogi, nutką romantyzmu czy melancholii itd.
Z góry dzięki!
Może nie kino drogi ale bdb kino - I am Sam, Buntownik z wyboru. Są online. Super obsada.
Moj najlepszy film drogi obejrzany w tym roku to Mała Miss, btw konkurs piękności dla dziewczynek to tylko pretekst;)
Włoskie wakacje. Nie ma w tym filmie co prawda motywu drogi i historia jest naiwna, ale jest sentymentalny :)
Na pewno wspomniana juz wyzej Little Miss Sunshine, poza tym w troche innych klimatach, ale tez pewnie Ci podejda: najbardziej znane klasyki z Audrey Hepburn od Sniadania u… po Rzymskie Wakacje, Cinema Paradiso, The Artist Haznaviciusa, Sonnenallee, Goodbye Lenin, Help, Le Grand Bleu Bessona, Amelia Jeunet, ostatnio Marriage Story (inna bajka, ale warto obejrzec), The Bridges of Madison County, Stealing Beauty Bertolucciego, Wonderful Life Capry, Leon Zawodowiec Bessona, Ruby Sparks, Sugar Man, nawet Forest Gump, w jakims stopniu Pozegnanie z Afryka, malo znany wloski Najwyzszy Czas (Era Ora), niedawny polski Znachor, Mezczyzna Imieniem Otto, Mr. Morgan’s Last Love, serial After Life Ricky’ego Gervais, itd. Udanych seansow!